söndag, oktober 08, 2006

OK, jag erkänner, jag är lättroad

Skrev nyss om hur viktigt det var att ha kvar SVT:s litet mer djuplodande analyser och dokumentärer. Det betyder inte att jag inte älskar det totalt banala och ytliga OCKSÅ. Här är en grej som jag garvat som en galning åt denna helg: Nathalie tipsade mig om en hemsida där man kan se vilken kändis man är mest lik. Jag var mest lik Arnold Shwarzenegger och sambon en kopia av Condoleeza Rice. Betyder det att vi har ett jämställt förhållande?
Mohoahahaha!









Detta inlägg är pingat på intressant.se.
Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

Nathalie Sundesten Landin sa...

Är detta sant!!!??? Arnold - my God! Vilken bild använde du undrar ju vän av ordning och vilken bild använde Mr. Det är ju helt sjukt kul.

Johanna Graf sa...

Helt normala bilder, d v s vi såg lika töntiga ut som vi brukar. Fast för dig kan jag ju erkänna att jag hade några procent mer träffsäkerhet på Jessica Alba. Men det var inte lika roligt. Då kunde ju folk få för sig att jämföra oss, vilket inte skulle vara till min fördel.

Claes Nordmark sa...

Att du är lik Arnold och att sambon är lik Rice innebär att ni har horribla politiska värderingar... ;-)

Nathalie Sundesten Landin sa...

Claes; nu handlar det här om den viktiga politiska egenskapen: YTA. Se bara på denna valrörelse: ung (?) man med vacker fru och tre söta barn samt barnflicka vinner valet.