onsdag, februari 28, 2007

Another Baby puts herself in a corner

LOST-stjärnan Evangeline Lilly blickar emot mig på en bild i Aftonbladet, svettig och skitig från något djungeläventyr. I rubriken säger hon: -Jag tar aldrig av mig kläderna!

Go for it girl! utbrister jag. Äntligen en tjej som går in för sin roll precis lika bra som när Viggo Mortensen svettade in sig i rollen som Aragorn så till den milda grad att motspelarna började klaga på stanken. Ja för sjutton, har hon flygkraschat på en öde ö så ska hon ju inte se ut som om hon byter kläder varje dag precis. Snyggt jobbat, Evangeline!

Sedan läser jag artikeln och ser att det handlar om något helt annat. Den hycklande baben påstår att LOST-regissörerna vill att hon plockar av sig kläderna och gör bikiniscener, men att hon vägrar. – Jag är en envis kvinna och kommer från en familj med starka kvinnor. Det har varit lägen när vi stått på en strand och regissören säger: gör scenen. Och jag säger: Du får lösa det här på nåt sätt, för jag gör det inte.

Konstigt. Mycket konstigt. Undrar då vilket av hennes alter egon som poserat för de HÄR bilderna?

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , , ,

1 kommentar:

Anna, Fair and True sa...

Det var väl då, nu är nu...typ