fredag, april 11, 2008

Vill ha dig

På lördag har Stockholms främsta schlagerprinsessa Nathalie 40-årskalas och temat är, förstås, våren 2008, åttiotal.

Mitt klädval blir enkelt - Madonna i kultfilmen "Desperately seeking Susan" - men vad ska man hitta på för födelsedagspresent?

På kvällen har Undici har någon slags promotionsfest för dammsugare och i baren uppträder 80-talsfenomenet Chister Sandelin från den gamla 80-talsgruppen Freestyle. Medan jag funderar på sambandet mellan dammsugare och Freestyle - någonting med suga? Sug i blicken? - så slår det mig som en blixt från en klar himmel:

Jag ska förstås övertala Christer att ställa upp på bild med en skylt där det står "Vill ha dig Nathalie"!

Problemet är bara att både Christer Sandelin och Tommy Ekman hinner dra innan jag hinner be dem om tjänsten. Tomas Brolin sitter i sitt privata bås och festar med ett gäng. Vi pratar litet. Innan jag går får jag ett dammsugarmunstycke av honom. Men som han själv konstaterar; han heter inte Christer.

Fan Nathalie, det hade kunnat bli så bra. Här får du en bild på Christer iallafall.Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om , , , , ,

1 kommentar:

Nathalie Sundesten Landin sa...

Tack snälla du! Du vet väl att det är tanken som räknas :-) See you!