onsdag, augusti 26, 2009

ET phone home

Är det bara jag som inte riktigt fattar all upphetsning över Fuglesangs rymdtur? Förutom att den ständigt skjuts upp (ha, ha), så är det detta med avståndet...
35 mil, det är ju bara litet längre än en resa till Jönköping. Om Henrik Schyffert liknade hans förra rymdresa med en tur till Göteborg och undrade om det inte var bättre att försöka hitta intelligent liv där, så kan man ju konstatera att chanserna inte direkt är större i Jönköping...

Ursäkta flamset, men jag har drabbats av lunchkoma. Och så sitter jag här och grubblar på Windows Mobile. Skulle inte telefonerna bli SMARTA när de utrustades med det? Jag har en s k smart phone och den kan inte ens skicka grupp-sms. Det kunde ju t o m min gamla släpbara Nokia med jätteantennen på 90-talet... Är det någon intelligent varelse som kan upplysa om något tredjepartsprogram till Windows mobile som klarar att gruppera kontakter så att det går att skicka sms till flera personer samtidigt utan att behöva lägga in namnen manuellt varje gång?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , och annat intressant

Inga kommentarer: