måndag, mars 10, 2008

Kaosmåndag, kaostrafik och kaoshår


Vissa måndagar är verkligen.... måndagar. Luntan till kommunstyrelsen är tjock som en telefonkatalog. Håret har, trots utlovade underverk med Noo ´poo-metoden, antagit den form det alltid får när man somnar med det blött, d v s kaos. Kaos är också det som denna artikel om det nya megaköpcentret i Solna varnar för. Jag är intervjuad, men det var faktiskt inte jag som sade ordet.

Tycker du detta ämne är
intressant kan du läsa mer på andra bloggar om , , , , , , , ,

7 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Håret ser ju jättefint ut! Inget kaos där inte!

Calle Fridén sa...

Wow, vilket hår....

Anonym sa...

Kul att du är politiker samtidigt som du inte verkar veta vad upphovsrättslagen är, flertalet bilder du har på bloggen är ej spridande bruk

// En som vet

Alexandra Einerstam sa...

Efter tre år på riksdagen fick jag gå med omedelbar verkan... varför, ja, det råder det delade meningar om. Nu är jag på SR... jag ska på anställningsintervju imorgon, en halvtid dock, men ett jobb jag verkligen vill ha, så håll tummarna! När ska vi ses och dricka viiiiiiiiiiin?!

Calle Fridén sa...

Varför ska man som politiker veta allt om upphovsrättslagen? Det är advokater som ska kunna sånt.

Anonym sa...

Ja du din långbenta skinnpånäsangoding :)Lägger du fortfarande huvudet så där sött på sne...När du försöker förstå saker och ting. Och människor...Jag tyckte det var såååå gylligt när du var typ 14....:)Du var riktigt charmerande, och är det säkert fortfarande...Oj nog med beröm! Kritiken kanske kommer senare..;) Guess who!

Johanna Graf sa...

Anonym 1: ledsen om jag lagt ut någon bild som är upphovsrättsskyddad. Om du säger vilken det är ska jag genast ta bort den!

Anonym 2: Nej, jag har ingen aning?