lördag, september 23, 2006

Jag har närt en orm vid min barm!

I krypskyttekriget mor-son står det nu 1-1. I en blogg tidigare i veckan gick jag ut hårt med en attack på undomsgenerationens slöseri med påläggsskinkan. Sonen kontrade då - under falskt namn= fusk! - och hotade att outa alla dolda hemligheter ur mitt förflutna.
Shit, jag har närt en orm vid min barm! Om det är det där med att jag aldrig klarade att dra halsbloss när kompisarna rökte marijuana, så kan du glömma det, det vet alla, om inte förr så nu. Och min totala oförmåga att lära mig geografi är helt irrelevant. Det borde räknas som handikapp och nuförtiden finns det faktiskt jättebra hjälpmedel som GPS och sådant.

Som ett tecken på sin solidaritet valde katten igår att använda nämnda sons säng som kattlåda. Så kan det gå, när man biter den hand som föder en!

3 kommentarer:

123 sa...

Men om du vill ha nått här i livet (geografi handikapp), så ska du väl ge något också? Som du brukar säga.

Glöm inte bort..julfesten för två år sen, jag var där, jag såg vad du gjorde. Det vill du inte ska komma ut..

Nathalie Sundesten Landin sa...

Oj, vad nyfiken jag blir :-)

Anna, Fair and True sa...

Ha ha, underbar rättvisa!