torsdag, mars 15, 2007

Jag ville ju bli CJ!

Known as the only one who can control Josh Lyman, she answers to his every bellow. She has a thing for Yo-Yo Ma, philately, and Josh... but won't act on it. Like CJ, Dooonnnnnaaatella doesn't take crap from anyone, and has proven herself to be a valuable member of the 'team.'

Close OptionsÅsa blev Sam Seaborn och Nisha blev Toby Ziegler i Vilken Vita Huset-karaktär är du-testet. Och så blir jag Donna, Josh´s assistent. Så himla orättvist. Dumma, idiotiska test. Jag ska aldrig mer göra något test.

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , , , , , ,

5 kommentarer:

Annika Andersson Ribbing sa...

Jag är dummare ändå. Ville inte nödvändigtvis vara någon av huvudrollskaraktärerna, kunde tänka mig en biroll.. SOM den där supersnygga, genomsmarta kvinnan som skulle få Josh på fall..
Vad är det för fel på mig.

Lägg ut länk till testet - ÄR DU SNÄLL!

A

Nathalie Sundesten Landin sa...

Jag blev också Donna när jag gjorde testet i höstas eller när det nu var. Men hon gjorde ju faktiskt karriär i sista säsongen!! Dessutom - är det fel att vara assistent? :-)

Johanna Graf sa...

Klicka bara på texten "Vilken Vita Huset-karaktär är du" i inlägget, så får du snart visshet.

Nej, jag vill vara CJ! Ingen annan duger. Men fast jag ändrade alla svar och det dessutom tre gånger, så blev jag Donna VARJE GÅNG!

Anonym sa...

Om man testar tre gånger och fortfarande blir Donna så får man väl anta att det är stor träffsäkerhet i den diagnosen.

Själv blev jag Sam Seaborn vilket väl känns ok...
Än mer ok hade det varit om testet varit lite mer baserat på deras faktiska egenskaper...

Anonym sa...

Frågan är om man vill berätta om resultatet av testet... man kan bli avslöjad som tråkig eller kanske t o m präktig.

Dottern var hos frisören i fredags och blev jättefin. Igår kom jag på vems frisyr hon fått - CJ:s. Fast hon blev inte så värst imponerad av den informationen.