torsdag, oktober 25, 2007

Visa tuttarna!

Fick precis en inbjudan från Dominika Peczynski på Facebook. Hon vill att jag ska komma till medborgarplatsen klockan 08.30 imorgon bitti och visa tuttarna. Mot bröstcancer. En reklamradiokanal skänker 60 spänn till bröstcancerforskningen för varje par bröst som visas.

Jag lovade förstås tuttal uppställning. Men meddelade också att jag i gengäld förväntar mig en liknande kampanj mot prostatacancer, förslagsvis ledd av Zlatan eller Magnus Betnér.

Det verkar finnas ett stort manligt intresse redan nu, för när jag gick in och kollade hur många som anmält sig till kampanjen, så var 7/8 män! Kan de ha missuppfattat något?

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Oooh jag vill se Betnér naken. Han är så het. ;)