torsdag, maj 31, 2007

Storebror läser mig

Först måste jag be om ursäkt för min taskiga publiceringsförmåga. Lyckades placera morgonens inlägg nedanför gårdagens. Det heter iallafall "Får du plats på flotten?" och finns här.

Sedan vill jag tacka alla fans på Domstolsverket, FOI, Totalförsvarets forskningsinstitut, Rikspolisstyrelsen, Regeringskansliet och Riksdagens förvaltningskontor. Sedan jag igår eftermiddag registrerade det lilla övervakningsverktyget Creeper har dessa myndigheter gått in på min blogg. Creeper är, enligt sin hemsida, "ett enkelt övervakningssystem för den allmänhet som vill kunna se vad våra svenska myndigheter, militär och politiska partier är ute och letar efter för information på det svenska Internet".

Hm, jag tror snarare att det finns folk på dessa myndigheter som har litet tråkigt på jobbet. Jag ska göra mitt bästa för att roa er, folks!

Jag kan ju ta den här konversationen som Tjuvlyssnat.se uppsnappat på spårvagnen vid Valand, Göteborg:
Tjej 1 ~25: Om man bara någon gång skulle ta med en helt främmande kille hem och ha sex mitt på dagen.
Tjej 2 ~25: Ja, det skulle vara häftigt!
Kille ~22 (från sätet bakom): Hej! Markus.


Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer: