tisdag, januari 23, 2007

Anti-Syddan-blogg

Skriverochjobbaroch fixarochringerochåkerbilhinnerinteblogga.
Därför nöjer jag mig idag med att presentera den hejdlöst roliga anti-mode-bloggen StyleSucker

Under rubriken Todays Fuckin Piece of Material presenterar den kvinnliga namnlösa bloggaren dagens outfit, en klockren parodi på alla små-Ebbor som tar kort av sig själva i spegeln varenda morgon. Vad ska jag ha på mig idag? Jaaa, jag vet verkligen inte....ska jag ta min Juicy Couture på PowerWalken?

Bilden ovan är från ett blogginlägg där StyleSucker visar hon vad hon har i sin väska, också en poppis företeelse på modebloggarna. Fast de har GUCCI och inte plastpåse, ja, ni hajar grejen.

Herregud, det är ju bara kläder. A fuckin piece of material. StyleSucker köper sina på WalMart.

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: