tisdag, mars 31, 2009

Falska slagord

Sossarnas nya kampanjverktyg har lanserats. Via nätet kan man själv hämta hem affischoriginal och enkelt göra sitt eget kampanjmaterial. Så här fint kan det bli till exempel!

Några andra som har haft roligt med ett enkelt hemsidesverktyg är AIK-fansen. Här lanserar de den nya sidan för HIFDIF - samarbetet som med slagordet "Tillsammans kan vi" ska försöka slå AIK. Hi hi, litet kul faktiskt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , och annat intressant

6 kommentarer:

Jonas Morian sa...

G'dam! Var hittar partiet alla dessa snygga fotomodeller till sitt kampanjmaterial?

Spiff sa...

Wow..

Erik sa...

Lite småkul med aijkååå solnas fake reklam.. Men dem borde kanske lägga mer energi på sin egna reklam? Jaja. Nu är det snart fotboll iaf och det är alldeles strålande!

//Erik

Anonym sa...

Milf..

Morfar Lasse sa...

Jag trodde först, att jag missat något med sommartiden. -Skulle jag lagt dit en dag och inte en timma?

Men sen tänkta en gång till. Då kom jag på, att det var allvar i alla fall.

John sa...

Jag säger det igen, Johanna for President!