lördag, mars 08, 2008

Läsning för alla killar


Rekommenderas denna dag. Smarta snygga åsas bok som borde läsas av alla killar, tjejer, ammor och pappor. Finns på Normal förlag för det facila priset av 47 kronor.

Och så ett litet meddelande till alla som tjatar om mitt hår, som just nu utstår ett slopa-schampo-experiment. Jag måste erkänna att jag i denna stund inte riktigt är i skick att visa upp det. Även No ´poo-människor måste få ha en bad hairday. Men efter kvällens tjejbastufest när vi är riggade för utgång ska jag ta ett nytt foto och publicera här på bloggen, jag lovar.

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har redan offrat mig för i år.

http://pellesreality.blogspot.com/2008/03/internationella-kvinnodagen.html