onsdag, april 23, 2008

Make my day!

Mannen som blev trött gör mig uppmärksam på en verkligt god nyhet. Ja, han vill till och med gå så långt så att han menar att gud finns.

Jag är beredd att hålla med. Nu gäller det att optimera möjligheterna till en riktigt fin sommar. Så allihop som hade den dåliga smaken att förstöra förra sommaren med era neonfärgade platsskapelser; gå med i Soles united och skänk era vidriga gamla avlagda tofflor till redan krisdrabbade länder som Kenya och Armenien.

Ja, jag vet att det är en hang up, men jag kan inte låta bli. Jag har ju inget liv.

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

MAKE MY DAY!
Inga problem, välkommen till LAMMETS DAG på ÖVERJÄRVA GÅRD nu på söndag 27/4 kl.11-16...och dagen är räddad!
Hälsningar Kulturlandskaparna/Chrille

Johanna Graf sa...

Ledsen Chrille, jag har städdag i br-föreningen.

Anonym sa...

Tråkigt att höra, men ALLA ni andra är välkomna! Vi hoppas på bra städväder för br-föreningen OCH för besökarna på LAMMETS DAG!