onsdag, februari 06, 2008

Jag håller nog på att bli sjuk

Efter gårdagens konsert på Stampen med äldste sonens band vaknade jag lätt trött och lomhörd och hade ingen som helst lust att gå på jobbmöte om vattenförsörjningen i Stockholms län.

Efter att under frukosten lagt ut bilderna från konserten på Facebook, och uppdaterat min status med orden "Johanna funderar över meningslösa möten. Varför måste man egentligen?", gick jag lätt huttrande och föga förväntansfull till mötet i stadshuset.

Ack, vad de fördomarna kom på skam! Den politiska nörden i mig måste ha utvecklats till en ny superlevel, för jag deltog med iver och intresse i diskussionen om - håll i er nu - "paradigmskiftet i investeringsmodeller för infrastrukturinvesteringar"!

Sedan insåg jag att jag nog håller på att bli sjuk, så jag gick hem och lade mig.

Kanske håller jag på att få Kafkas Fever?
Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Haha, ja, det lät som något som jag också skulle tycka var intressant, och samtidigt så trist! :)

Johanna Graf sa...

Fast jag BLEV faktiskt sjuk sedan, så det kan inte ha varit nyttigt!