måndag, april 02, 2007

Du skämta mig aprillo?


Är det bara min fantasi som sätts i rörelse av den här annonsen?
P.S. För övrigt kan jag meddela att jag blev omvänt april-lurad igår. (Se förra inlägget) Kalsongamnestin var, tyvärr, inte ett skämt. Så du som bor i Kalmartrakten och sitter på ett lager av läckra landstingskalsonger därhemma. Du kan få absolution! Ta bara hela högen i famnen och bege dig till sjukhuset och lämna tillbaka dem, utan att bli straffad.
D.S.

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

:) Ja det är inte lätt när verkligheten visar sig vara mer absurd än de aprilskämt som vi försöker hitta på!

Du har en mycket bra och läsvärd blogg!

Johanna Graf sa...

Tack, nu rodnar jag.

Anonym sa...

Gör inte det.

Ta åt dig och forsätt skriv vetja! :)